-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: historia inteligo
Date: Thu, 7 Apr 2005 14:42:06 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 49
Message-ID: <d33a3l$bk2$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <d333hp$1jd$1@inews.gazeta.pl> <d336qb$fdk$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: enr97.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1112878005 11906 83.20.7.97 (7 Apr 2005 12:46:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Apr 2005 12:46:45 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:343074
[ ukryj nagłówki ]dostałem odpowiedź (oczywiście w HMTL ...ale tam pewnie blondynki pracują
więc im wybaczę :-) ...zacytuję :
>>>>>>>>>>>>
W odpowiedzi na Pana wiadomość elektroniczną dziękujemy za
przekazane uwagi dotyczące opisów transakcji prezentowanych na historii
rachunku w serwisie WWW Inteligo. Jednocześnie informujemy, że prowadzone są
prace mające na celu jak najszybsze przywrócenie poprawnej funkcjonalności
serwisu internetowego.
Serdecznie przepraszamy za przedmiotową sytuację i wynikające z niej
niedogodności. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne
zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości.
W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy
o kontakt z jednym z naszych Konsultantów, którzy są do Pana dyspozycji
przez całą dobę pod numerem 0 800 121 121 oraz (081) 535 6789.
Serdecznie pozdrawiamy
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie
<<<<<<<<<<<<
Nie bardzo rozumiem tej części :
>>>......W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy
o kontakt z jednym z naszych Konsultantów, którzy są do Pana dyspozycji
przez całą dobę pod numerem 0 800 121 121 oraz (081) 535 6789."<<<<
Czym się różni kontakt z konsultantem prze e-mail od kontaktu przez telefon
???
Czy to autamoaty odpowiadają ??!!
Tomy M.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże