-
Data: 2002-01-17 11:14:37
Temat: Re: hmm... Inteligo
Od: "Jerzy Bielski" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Wczoraj wysłałem do INTELIGO A dzisiaj odpowiedź.:
-----Original Message-----
From: b...@k...net.pl [mailto:b...@k...net.pl]
Sent: Wednesday, January 16, 2002 10:32 PM
To: i...@i...pl
Subject: Pytanie do Inteligo
Imię: Jerzy
Nazwisko: Bielski
e-mail: b...@k...net.pl
Telefon: 502665461
Pytanie do Inteligo:
Koszmar. Dotychczas byłem BARDZO zadowolony z Państwa (naszego) serwisu WWW.
Niestety od tygodnia nie udaje mi się wykonać ani jednej operacji.
Najczęoeciej nie mogę się zalogować; a gdy już się uda; to mogę zobaczyć
tylko stan swoich rachunków i na tym koniec. Dotychczas nie panikowałem; ale
traw to już ponad tydzień; a muszę dokonać parę płatnooeći. Zaznaczam; że
próby moje były podejmowane na trzech komputerach; przez połaczenia
modemowe; stałe podłoczenie do internetu poprzez SDI; jak i z pracy; gdzie
mam stałe łącze. Proszę o sprawdzenie co się dzieje. Może jestem
odosobnionym przypadkiem; a być może znacie przyczynę; wtedy proszę o
informację.
Z poważaniem
Jerzy Bielski
Szanowni Panstwo,
Zgłoszony problem z korzystaniem z serwisu WWW najprawdopodobniej wynika ze
znacznie pogorszonej od wtorku dostępności do sieci internetowej TPNET na
styku TPNET-NASK, a więc u niezależnych operatorów internetu w Polsce.
Slużby techniczne i inzynierowie TPNET pracują nad przywroceniem pelnej
przepustowości łączy, jednak wg otrzymanych przez nas dzis informacji do tej
pory udało im się problem zmniejszyć, ale niestety jeszcze nie został on w
pełni zażegnany - w sieci TPNET wciąż występują opóźnienia i utraty
pakietów, co utrudnia lub nawet uniemożliwia efektywne korzystanie z
Internetu użytkownikom podłączonym właśnie przez TPNET.
Problemowy obszar znajduje się poza infrastrukturą Inteligo i naszych
bezpośrednich poddostawców, dlatego nie mamy bezpośredniego wpływu na jego
rozwiązanie.
Za wszelkie niedogodnosci przepraszamy.
Szczegółowych informacji udziela:
Biuro Obslugi Klienta TPNET,
telefon 51 56 666, fax 51 56 777, e-mail: s...@a...com.pl
Z powazaniem,
Zespół Inteligo
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.02 11:41 Stiwi
- 17.01.02 13:45 Maciej Gryżewski
- 17.01.02 15:14 Radek B
- 17.01.02 22:37 Wojciech Nawara
- 19.01.02 12:14 Piotr R.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego