eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankihmm... Inteligo › Re: hmm... Inteligo
  • Data: 2002-01-17 11:14:37
    Temat: Re: hmm... Inteligo
    Od: "Jerzy Bielski" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wczoraj wysłałem do INTELIGO A dzisiaj odpowiedź.:

    -----Original Message-----
    From: b...@k...net.pl [mailto:b...@k...net.pl]
    Sent: Wednesday, January 16, 2002 10:32 PM
    To: i...@i...pl
    Subject: Pytanie do Inteligo


    Imię: Jerzy
    Nazwisko: Bielski
    e-mail: b...@k...net.pl
    Telefon: 502665461
    Pytanie do Inteligo:

    Koszmar. Dotychczas byłem BARDZO zadowolony z Państwa (naszego) serwisu WWW.
    Niestety od tygodnia nie udaje mi się wykonać ani jednej operacji.
    Najczęoeciej nie mogę się zalogować; a gdy już się uda; to mogę zobaczyć
    tylko stan swoich rachunków i na tym koniec. Dotychczas nie panikowałem; ale
    traw to już ponad tydzień; a muszę dokonać parę płatnooeći. Zaznaczam; że
    próby moje były podejmowane na trzech komputerach; przez połaczenia
    modemowe; stałe podłoczenie do internetu poprzez SDI; jak i z pracy; gdzie
    mam stałe łącze. Proszę o sprawdzenie co się dzieje. Może jestem
    odosobnionym przypadkiem; a być może znacie przyczynę; wtedy proszę o
    informację.
    Z poważaniem

    Jerzy Bielski





    Szanowni Panstwo,
    Zgłoszony problem z korzystaniem z serwisu WWW najprawdopodobniej wynika ze
    znacznie pogorszonej od wtorku dostępności do sieci internetowej TPNET na
    styku TPNET-NASK, a więc u niezależnych operatorów internetu w Polsce.
    Slużby techniczne i inzynierowie TPNET pracują nad przywroceniem pelnej
    przepustowości łączy, jednak wg otrzymanych przez nas dzis informacji do tej
    pory udało im się problem zmniejszyć, ale niestety jeszcze nie został on w
    pełni zażegnany - w sieci TPNET wciąż występują opóźnienia i utraty
    pakietów, co utrudnia lub nawet uniemożliwia efektywne korzystanie z
    Internetu użytkownikom podłączonym właśnie przez TPNET.

    Problemowy obszar znajduje się poza infrastrukturą Inteligo i naszych
    bezpośrednich poddostawców, dlatego nie mamy bezpośredniego wpływu na jego
    rozwiązanie.

    Za wszelkie niedogodnosci przepraszamy.
    Szczegółowych informacji udziela:
    Biuro Obslugi Klienta TPNET,
    telefon 51 56 666, fax 51 56 777, e-mail: s...@a...com.pl

    Z powazaniem,
    Zespół Inteligo




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1