  • 1. Data: 2002-01-16 15:20:28
    Temat: hmm... Inteligo
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    Nie wiem czy tylko u mnie, ale od ostatnich 3-4 dni,
    strasznie slabo wczytuje mi sie Inteligo - strefa logowania
    do konta.

    U Was moze tez tak tragicznie wolno to chodzi?

    Stiwi

  • 2. Data: 2002-01-16 16:33:03
    Temat: Re: hmm... Inteligo
    Od: "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl>

    "Stiwi" <s...@s...pl> wrote in message
    > Nie wiem czy tylko u mnie, ale od ostatnich 3-4 dni,
    > strasznie slabo wczytuje mi sie Inteligo - strefa logowania
    > do konta.
    >
    > U Was moze tez tak tragicznie wolno to chodzi?

    U mnie, co ciekawe, od początku tygodnia po prostu śmiga. Wcześniej też nie
    było fatalnie, ale teraz jest naprawdę dobrze.

    Piotrek

  • 3. Data: 2002-01-16 16:44:16
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy tylko u mnie, ale od ostatnich 3-4 dni,
    > strasznie slabo wczytuje mi sie Inteligo - strefa logowania
    > do konta.
    >
    > U Was moze tez tak tragicznie wolno to chodzi?

    Mogę Cię pocieszyć(?), że u mnie też :((
    zd

  • 4. Data: 2002-01-16 16:57:18
    Od: "tysio111" <t...@p...onet.pl>

    U mnie także!!!!!!!!! ale wczoraj było jeszcze gorzej

  • 5. Data: 2002-01-16 17:00:35
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > strasznie slabo wczytuje mi sie Inteligo - strefa logowania
    > do konta.
    >
    > U Was moze tez tak tragicznie wolno to chodzi?

    Niestety mi tez, ale rozwiazalem ten problem, przynajmniej czesciowo. Poprostu
    w opcjach internet.>zaawansowane>zamiast pokaz obrazy, zaznaczylem pokaz
    miejsce na pobierane obrazy. I troszku sie zmienilo.
    Piotr

  • 6. Data: 2002-01-16 20:42:26
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Wita!
    U mnie również totalna beznadzieja.

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 7. Data: 2002-01-16 21:46:30
    Od: "Pablos" <d...@p...onet.pl>

    U mnie (Kraków SDI) Inteligo nigdy nie było demonem szybkości ale ostatnio
    to proprostu dramat i tragedia, do tego stopnia że praktycznie nie korzystam
    już z konta, bo kilka razy mi się zdarzyło że nie mogłem wykonać tego co
    chciałem

    (dla porównania mBank - to u mnie, przy inteligo demon szybkości,
    BSK przeważnie też, choć tu bywają kaprysy i wiele zależy od pory dnia)

  • 8. Data: 2002-01-17 08:13:10
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Nie wiem czy tylko u mnie, ale od ostatnich 3-4 dni,
    > strasznie slabo wczytuje mi sie Inteligo - strefa logowania
    > do konta.
    >
    > U Was moze tez tak tragicznie wolno to chodzi?

    U mnie to trwa od 4 miesiecy, kiedy założyłem tam konto.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 9. Data: 2002-01-17 08:25:59
    Od: "Jerzy Bielski" <b...@k...net.pl>

    Od tygodnia koszmar. Dzisiaj rano rakieta. Jest O.K.
    Jerzy B.

  • 10. Data: 2002-01-17 08:27:06
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > U Was moze tez tak tragicznie wolno to chodzi?
    >

    > Stiwi

    Nie da się tego używać. Wczoraj dwa przelewy robilem 3 godziny.
    Prawie dostałem kociokwiku.
    Szybciej bym sobie zajechał do marmura i zrobił tradycyjnie.

    A nie mogłem zrobic przez telefon bo potrzebowałem kwit.
    Poza tym przez telefon jest drożej niż przez www.

    Beznadzieja.
    Dzisiaj jest to samo.

    KT