  • Data: 2010-05-15 14:59:11
    Temat: Re: hsbc opinia
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kwik" <k...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hsmbqg$o68$...@s...cyf-kr.edu.pl...

    > Lol, to niezbyt szeroka grupa docelowa by byla...
    > Dla drobnych przedsiebiorcow jest Business Direct, o ile sie nie myle.

    Starałem się znaleźć grupę, dla której byłaby to naprawdę dobra oferta,
    lepsza od innych. Nie moja wina, że to taka niewielka grupa, no ale może nie
    mam racji. :)

    > Bylem na prezentacji tego produktu, zbyt dokladnie nie sluchalem, ale
    > zidentyfikowali jakies trzy profile typowego klienta - jednym byla
    > "kobieta sukcesu",

    Mocne. :)

    > Z tego co sie zorientowalem, to ma byc cos w rodzaju "malego Premiera" -
    > takiego wstepu, kiedy jeszcze nie masz wystarczajaco duzo kasy, ale dobrze
    > rokujesz na przyszlosc. Zalozenia byly takie, zeby klient

    Więc darowałbym to sobie.

    > Takimi wyroznikami ma byc m.in. coroczne spotkanie z doradca w sprawie
    > ustalenia planu finansowego na dany rok.

    No to to już jest mega-mocne. :)

    > To mogloby byc swietne, tylko obawiam sie ze sprowadzi sie nie do
    > faktycznej analizy Twoich potrzeb finansowych, a do ciaglego wciskania
    > nowych produktow HSBC (a to planu oszczednosciowego, a to funduszy, a to
    > jeszcze czegostam).

    Co do zasady, co jakiś tam sprzedawca/doradca może powiedzieć klientowi
    odkrywczego o jego potrzebach finansowych? Tak jak piszesz, wiadomo do czego
    się to sprowadzi.

    > W kazdym razie, plany oszczednosciowe i dostep do inwestycji ma byc
    > glownym atutem - sek w tym, ze chyba tylko oni mysla ze te produkty sa
    > unikatowe i rewelacyjne, rynek zdaje sie

    Są w tym gorsi nawet od mBanku.

    > Moim zdaniem ogromnym minusem jest brak domu maklerskiego (ok, placisz

    Ta cecha wyklucza w ogóle tę ofertę dla mnie jako główny bank. Może dlatego
    te kobiety jako target? :)

    > Oferta jest godna polecenia, jesli ktos duzo podrozuje, sluzbowo badz
    > prywatnie, badz czesto zmienia miejsce zamieszkania

    Racja. Należy to dodać do ich realnej grupy docelowej.