eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiiPKO - Historia rachunku - dom wariatow › Re: iPKO - Historia rachunku - dom wariatow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "robal" <r...@B...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: iPKO - Historia rachunku - dom wariatow
    Date: Fri, 8 Aug 2008 11:54:28 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <g7h5l2$nno$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <g7h2c5$609$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.187.46.114
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1218189795 24312 79.187.46.114 (8 Aug 2008
    10:03:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Aug 2008 10:03:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:452574
    [ ukryj nagłówki ]

    uC <b...@u...uc> popełnił(a):

    > od 2 dni nie mam mozliwosci podejrzenia historii rachunku w PKO BP,
    > dzwonie to mi odczytuja formulki z ekranu, za kazdym razem takie
    > same, ze losowi klieneci, ze pracuja, zeby sprobowac w pozniejszym
    > terminie itd, nawet zglosilem na formularzu elektronicznym skarge,
    > ktora... okazalo sie nie zostala zarejestrowana w systemie
    >
    > niestety wizyta w oddziale nic nie pomoze bo w oddziale moga mi
    > wydrukowac tylko wyciag a ja potrzebuje tylko okreslone operacje co
    > przekracza mozliwosci techniczne tego banku (poza tym z tego co
    > pamietam za dawniejsze wyciagi kaza sobie placic)
    >
    > mam wrazenie ze oni sami nie wiedza na czym polega problem - a moze
    > ktos z Was wie cos wiecej...?
    >
    > pzdr.
    > uC

    Coś mi się kojarzy, że teraz całe PKO zmienia system informatyczny na siakiś
    zintegrowany centralny system obsługi klientów ble, ble, ble... - z tego
    powodu w kilkanastu oddziałach ma być brak dostępu przez Multicasha.
    Może ma to jakiś wpływ na funkcjonowanie też innych ichnich produktów?

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
    rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1