  • 1. Data: 2008-08-08 09:07:22
    Temat: iPKO - Historia rachunku - dom wariatow
    Od: "uC" <b...@u...uc>

    od 2 dni nie mam mozliwosci podejrzenia historii rachunku w PKO BP, dzwonie
    to mi odczytuja formulki z ekranu, za kazdym razem takie same, ze losowi
    klieneci, ze pracuja, zeby sprobowac w pozniejszym terminie itd, nawet
    zglosilem na formularzu elektronicznym skarge, ktora... okazalo sie nie
    zostala zarejestrowana w systemie

    niestety wizyta w oddziale nic nie pomoze bo w oddziale moga mi wydrukowac
    tylko wyciag a ja potrzebuje tylko okreslone operacje co przekracza
    mozliwosci techniczne tego banku (poza tym z tego co pamietam za dawniejsze
    wyciagi kaza sobie placic)

    mam wrazenie ze oni sami nie wiedza na czym polega problem - a moze ktos z
    Was wie cos wiecej...?

    pzdr.
    uC

  • 2. Data: 2008-08-08 09:54:28
    Temat: Re: iPKO - Historia rachunku - dom wariatow
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    uC <b...@u...uc> popełnił(a):

> [...]
    > pamietam za dawniejsze wyciagi kaza sobie placic)
    >
    > mam wrazenie ze oni sami nie wiedza na czym polega problem - a moze

    Coś mi się kojarzy, że teraz całe PKO zmienia system informatyczny na siakiś
    zintegrowany centralny system obsługi klientów ble, ble, ble... - z tego
    powodu w kilkanastu oddziałach ma być brak dostępu przez Multicasha.
    Może ma to jakiś wpływ na funkcjonowanie też innych ichnich produktów?

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną