eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiidentyfikacja klienta banku przez telefon › Re: identyfikacja klienta banku przez telefon
  • Data: 2008-05-05 16:06:50
    Temat: Re: identyfikacja klienta banku przez telefon
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zbigniew pisze:
    > Jeśli bank rozpoznaje klienta na podstawie danych:
    >
    > imię, nazwisko, data urodzenia, miasto urodzenia, imiona rodziców, rok
    > urodzenia roddziców, nazwisko panieńskie matki,
    >
    > to te dane znają wszyscy moi krewni (z drzewa geneologicznego)włączając
    > kuzynów i to nie jest żadne zabezpieczenie przed dostępem do mojego
    > konta bankowego tak że niepowołane osoby mogą wykonać przez telefon
    > przelew na cudze konto! Sprawdźcie jak to jest u was!

    Do jakich celów taka autoryzacja służy? Gdzie można wykonywać przelewy
    na podstawie tylko tych danych?

    W mBanku przykładowo, jeśli nie pamiętasz swojego telekodu, albo
    identyfikatora to masz najpierw odpytywanie z tych danych, a później w
    zależności od przypadku - propozycję rozmowy zwrotnej (na numer
    zarejestrowany w mBanku), albo pakiet aktywacyjny.


    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista
    czemu atka czemu dotka org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1