  • Data: 2002-07-14 11:04:09
    Temat: Re: ignorancja - czy co ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 13 Jul 2002 20:22:05 +0200), Radosław
    Popławski <r...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >W znakomitej większości wiąże się jednak z polepszeniem.

    Przykład? Na razie jest przykład Siki, gdzie wiązało się z
    pogorszeniem.

    >Miało być "papierowe" -- cóż, gdyby nie ten brak w mBanku nie byłoby
    >problemu...

    No więc papierowe właśnie są w mBanku. A emailowych nie ma, co dla
    Ciebie byloby pogorszeniem, dla mnie żadna strata, bo i tak nie
    korzystam... Sam więc widzisz, że taki zakup może się dla Ciebie
    wiązać z pogorszeniem. Ale jak JA o tym piszę, to nagle to są bzdury!

    >Coś takiego... ale i tak później nie wiedziałeś jak zrobić przelew :D.

    Przelew? Niemożliwe! Przelew robiłem. Coś kręcisz. A że system
    Inteligo jest wielce toporny i system z mBanku wyraźnie lepiej mi
    siadł i obsługuje się go o wiele przyjemniem, to całkiem inna bajka.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)