  • Data: 2011-06-01 19:54:29
    Temat: Re: ile mBank placi za klienta
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:is650a$pbt$1@mx1.internetia.pl...

    > Jesteś pewny tego linka? Bo może to jakiś zakręcony zamaskowany sposób na
    > wyciąganie danych, udając stronę banku, udając założenie konta, itd?

    Pewny to jestem tylko tego co lekarz powiedzial koledze Eneulowi ;)

    Link prowadzi przez strone mBanku do https gdzie wypelnia sie formularz
    uzupelniony przez numer "sprzedawcy" ktory z tego tytulu jak widac uzyskuje
    tantiemy
    a tobie wysyla pendrive za przysluge ;)
    https://form.mbank.com.pl/wnioski/ek/index.html?opti
    on=ppmbank&sprzedawca=XXXXXXXXX