  • Data: 2011-11-20 14:47:15
    Temat: Re: inflacja 4,3 - co z idea bank
    Od: maly_mis <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-20 12:26, mx pisze:

    > Grupie (albo tylko mi) umknęło, ale we wrześniu inflacja spadła do 3.9%,
    > za listopad naliczają tylko 5.4%. W październiku było znowu 4.3%, za
    > grudzień Idea wróci do 5.8%.

    Chyba powoli trzeba myslec o likwidowaniu. Przynajmniej czesciowo (np.
    jesli masz dwie lokaty, jedna zakonczyc). Bgz daje 6,5% i mozna zerwac w
    dowolnym momencie. Ponadto ta antyinflacyjna nie zabezpiecza przed belka.

    Czy ktos wie dokladnie jak sie to robi, by nie stracic odsetek? Jesli
    np. zalozylem 15 czerwca, to wystarczy, ze klikne na likwiduj w serwisie
    internetowym 15 albo 16 grudnia? (osoba fizyczna)