  • Data: 2011-08-29 13:21:57
    Temat: Re: [info] Alior i lokata 100 dniowa na 7,5%
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Ralf <g...@g...pl> writes:

    [..]

    > A mozna wejść na strone banku i przeczytac? :)

    Można. I wg mnie jeśli ktoś _jest_ klientem banku, to z serwisu
    transakcyjnego jej nie założy. Musi dygać do placówki.
    No i w przypadku klientów banku liczą sie nowe środki. Chciałem po
    prostu, żeby ktoś to potwierdizł.

    To było takie wiesz, retoryczne pytanie[1].
    KJ

    [1] - choć powinienem był dodać uwagę o tym, że chodzi mi o klientów
    banku.

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)