  • Data: 2011-09-06 20:24:39
    Temat: Re: [info] Alior i lokata 100 dniowa na 7,5%
    Od: Krzysztof Czajka <p...@s...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Pan(i) Damian News napisał(a):

    > Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Chodzi Ci o te 3 dokumenty z tej strony ?
    >
    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/umowa_ilokaty.pdf
    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulamin_ilokaty.pdf
    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/regulamin_
    rachunkow_depozytowych.pdf

    > Bo nie widze w tych dokumetach nic o lokacie 100 dniowej i cytowanych prze
    > was paragrafach

    Regulamin lokaty jest tutaj:
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/regulamin_
    kap_dzienna_13082010.pdf

    ale nie ma w nim ani słowa o tym, że w przypadku zerwania lokaty 100-dniowej
    przed terminem zwracają całość odsetek. Panienka z infolinii twierdzi, że
    yhy...hy... no dokumentacji nie ma, ale ona mnie gorąco zapewnia, że tak
    właśnie jest. Cóż, wyższa kultura...

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek