  • Data: 2004-05-25 14:51:33
    Temat: Re: [inteligo] %&*^% :-)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artek wrote:

    [...]

    > Ad 1) Nie działają, żeby po wylogowaniu się nie można było wrócić
    > do czyjejś sesji klikając wstecz. Strony ekspirują się natychmiast,
    > a wszystkie URL-e są jednorazowe.
    A nie chodiz o to ze przekazywane są za pomocą POST, a nie GET ? (mogę
    bredzić)
    Przynajmniej zawsze mi przeglądarka pyszczy gdy próbuję zrobić Ctrl-R :-)
    > Ad 2) Gdyby były tak po prostu widoczne, ludzie by klikali
    > i by potem marudzili, że system ich wylogowuje, że muszą
    > co chwilę wpisywać identyfikator i hasło no i zawracaliby
    > głowę konsultantom Inteligo, którzy musieliby ciągle
    > tłumaczyć, że "wstecz" i "odśwież" są "be".
    W BZWBK jest chyba po prostu strona logowania. Jest gdzieś w Helpie
    info, że te przyciski są "be", i nie zauważyłem większych problemów (ale
    tutaj jedym źródłem mmógłby być Helpdesk BZWBK). W mBanku chyba też
    nie są ukryte ? A na CyberCafe nie zauważyłem zalewu postów na ten temat.

    KJ