  • Data: 2004-05-25 15:40:20
    Temat: Re: [inteligo] %&*^% :-)
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c8vmhj$a1v$1@inews.gazeta.pl...
    > A nie chodiz o to ze przekazywane są za pomocą POST, a nie GET ? (mogę
    > bredzić)
    > Przynajmniej zawsze mi przeglądarka pyszczy gdy próbuję zrobić Ctrl-R :-)

    Przy metodzie GET przy próbie odświeżania przeglądarka
    wyświetla jakiś swój komunikat. Przy metodzie POST - nie.
    Dzięki temu mają pełniejszą kontrolę nad tym, co
    wyświetli się użytkownikowi na ekranie ("jakie wysyłanie
    formularza? Przecież ja żadnego formularza nie
    wysyłałem!").

    > W BZWBK jest chyba po prostu strona logowania. Jest gdzieś w Helpie
    > info, że te przyciski są "be", i nie zauważyłem większych problemów (ale
    > tutaj jedym źródłem mmógłby być Helpdesk BZWBK). W mBanku chyba też
    > nie są ukryte ? A na CyberCafe nie zauważyłem zalewu postów na ten temat.

    Ty nie zauważyłeś problemów, ale może widzą je pracownicy
    infolinii? A na CyberCafe być może przebywają wyłącznie
    bardziej kumaci użytkownicy? - To takie moje gdybanie.

    A może chodzi tylko o pewną filozofię projektowania interfejsu
    użytkownika, która uznaje zasadę, że w interfejsie powinno być
    tylko to, co jest potrzebne i nic więcej. Ja się pod taką filozosią
    podpisuję czterema łapami.

    Pozdrawiam,
    Artur