  • Data: 2010-11-15 20:23:58
    Temat: Re: [inteligo] KK
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-11-15 15:09, Kamil Jońca pisze:
    > Pojawiła się zakładka "karty"

    Probowalem wypelnic. Niestety inteligo mnie nie lubi. Konto tam mam od
    2004 roku.
    Konsultatka powiedziala, ze "przeniesc mozna tylko karte z zadluzeniem".
    Ok, zignorowalem ja.
    Na drugiej stronie zaznaczam, ze chce przeniesc karte, wpisuje Alior.
    Wybieram umowe zlecenie i to jest pewnie blad, bo tylko plebs pracuje na
    zlecenie/dzielo. Wnioskuje o limit dwa razy mniejszy niz "srednia z
    ostatnich trzech miesiecy" i mniejszy niz na przenoszonej karcie z
    Alioru. I jaki efekt? "Niestety nie mozesz otrzymac karty Inteligo".
    Dobre. Karta dla elity ;) Niech sie bujaja.