  • Data: 2010-11-23 17:10:52
    Temat: Re: [inteligo] opłata za kartę
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/23/2010 10:56 AM, newsy wrote:
    > Witajcie
    >
    > 15.11 wszedł nowy regulamin, dzisiaj widzę naliczoną opłatę 4 pln. Tak
    > naprawdę nie miałem kiedy zrobic zakupów za te 100 zł. Jak myślicie,
    > reklamowac czy dac sobie spokój?

    reklamowac nie ma sensu, po postapili zgodnie z regulaminem.
    o zmianie wiedziałeś wiedziałeś wcześniej i nie musiałeś z zakupami
    czekac do 15-tego. mogłeś je robić już od poczatku miesiaca, bo zdaje
    sie jakoś tak wysłali informacja o tym jak bedzie naliczana opłata.

    jedyny sens widze, ze jak sie poskarzysz ze są be to w drodze wyjątku
    opłatę anulują.

    natomiast do UOKiK jak najbardziej bym sie z tym pofatygował.