    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo...wrrr
    Date: Tue, 03 Aug 2004 12:54:01 +0200

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > 3.
    >
    > To ustal sobie jedno hasło. I zmieniaj w nim tylko wielkość znaków czy
    > kolejność cyfr. Albo hasła które łatwo będziesz mógł dopasować do danej
    > uługi : mBart0l1234, bPHartol1234

    Ja swoje metody mam i sa OK, pod warunkiem ze moge wykonac wiecej prob w
    rzadko uzywanych miejscach.

    > BPH : jedna duża, jedna mała, jedna cyfra, w sumie min 10 : B123456789b
    > mBank : nie mam pojęcia jak : m987654321M, albo - jeśli za trudne -
    > M123456789m
    > co tam jeszcze masz ?

    No wlasnie. Jak korzysta sie z pewnej puli kombinacji, to czasami
    przypomnienie sobie hasla wymaga wiekszej liczby prob niz 3. I tu jest
    problem.

    > No i się doczekaliśmy. BPH cacy, mBank be. Że zacytuję Halamę : '... ja
    > wiedziałem, że tak będzie.. '.

    No i zupelnie nie masz racji. Do tego usilujesz naciagac czyjes
    wypowiedzi. Napisalem we wczesniejszym poscie, ze dla mnie OK jest
    Inteligo i Millenet, bo mam same cyferki. A o mojej milosci do
    BePeHahahaha mozesz spokojnie na liscie niejedno przeczytac. ;-P

    > A poza tym to nie jest debilizm tylko hasło maskowane. Tak się to nazywa.
    > Zostało wymyślone m.in. po to, żeby potem ktoś nie miał pretensji, że musi
    > przez telefon podawać całe hasło. Zapewne sam byś miał (tak, wiem,
    > spekulacje. Wycofuję ostatnie zdanie wysoki sądzie).

    To jest IMHO bzdura, bo wymaga uzywania albo krotykich hasel, albo ich
    zapisywania, zeby szybko podawac znaki na wyrywki. Ja nie mam zadnych
    oporow w podawaniu calego hasla przez telefon. Nie wiem skad Ci przyszlo
    do glowy, ze "Zapewne sam byś miał". Znowu tfurczosc wlasna?

    Bartol