  • Data: 2004-08-26 12:10:35
    Temat: Re: inwestycja na okres nieznany :)
    Od: "żart" <z...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ja kupiłbym obligacje np dwuletnie, zawsze ( po miesiącu ) mogę je sprzedać
    płacąc 1 zł kary od 1 szt ( 100 zł ) - oprocentowanie 7% stałe. Powiedzmy,
    że sprzedam je po 6 miesiącach to otrzymane odsetki urocznione będą 5%
    jeżeli uda mi się przeytzumać je dłużej to wyższe - wg mnie jest to jakieś
    wyjście.
    Nie muszę kupować za całą kwotę tylko za część i dokupować co jakiś okres -
    wtedy można manipulować, które sprzeda się wcześniej tracąc jak najmniej.
    Pozdrawiam gantek