eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak banki radzą sobie z peselami osób ur. w XXI wieku?Re: jak banki radzą sobie z peselami osób ur. w XXI wieku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!enother.net!peer01.iad.hi
    ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad
    01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: jak banki radzą sobie z peselami osób ur. w XXI wieku?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <8...@g...com>
    <8...@g...com>
    Date: Mon, 7 Jul 2014 13:28:38 +0200
    Message-ID: <1tg3g4lxehgnw$.lh7k6bfxy8h5.dlg@40tude.net>
    Lines: 20
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1404732517 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2158 82.143.187.50:52811
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1779
    X-Received-Body-CRC: 1869967720
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:603808
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 7 Jul 2014 02:15:13 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
    > nie ma w Polsce masowego zwyczaju obchodzenia "trzynastki" (jak jak
    > świętuje się "osiemnastkę"), a tym bardziej nikt nie kojarzy 13
    > urodzin z wizytą w banku. Ubankowienie młodziezy jest (strzelam)
    > kilkuprocentowe. Ale nawet te 10 czy 20 tysięcy klientów
    > młodzieżowych musiało chyba być jakoś "zauważone" przez
    > informatyków bankowych. Bo gdyby nawet z tych 10.000 tylko 1.000
    > upierało się przy założeniu konta i składało reklamacje, to każdy
    > bank powinien mieć ponad setkę informacji że "coś nie gra". No i
    > minęło już 18 miesięcy odkąd tacy klienci zaczęli sie pojawiać.

    Moglo tez nie byc problemu.
    a) informatycy sprawdzaja tylko sume kontrolna PESEL i datami sie nie
    interesuja,

    b) przeczytali specyfikacje dokladnie, i daty dzialaja dobrze.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1