  • Data: 2009-10-27 17:46:51
    Temat: Re: jak działają KK?
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    KJ Siła Słów pisze:

    > Powoduje mu koszty, nie straty, to jednak 2 rozne pojecia.

    Mówiłeś o tym, że biznes "kosztuje 3000 miesięcznie" więc albo zyskuje
    na nim więcej i wtedy jest DO PRZODU albo traci i wtedy należy
    zrezygnować z terminala i tyle.

    > Nie wiem jaka czesc obrotu jest placona u niego KK, i jaki by mial obrot
    > gdy by nie akceptowal KK i jaka czesc obrotu stanowia rzeczy ktorych
    > ludzie nie kupiliby gdyby musieli zaplacic gotowka.

    Powinien wiedzieć i mieć porównanie- z okresem kiedy nie akceptował
    kart. Albo wyszedł na kartach do przodu albo stracił, koniec kropka, prawda?

    > Niemniej jednak akceptuje karty wylacznie z powodu takiego ze klienci
    > powszechnie chca placic karta.

    No to może spokojnie założyć, że- skoro nie posiada jednego jedynego
    sklepu w okolicy- w momencie jak zrezygnuje z terminala, straci
    klientów. Czyli terminal mu się opłaca. To powinien być koniec dyskusji.

    A rozważania o tym, ileż to nie byłby do przodu, gdyby nie terminal... i
    gdyby za prąd nie musiał płacić, i pensji sprzedawcom a najlepiej towary
    za darmo.

    --
    Michał