  • Data: 2009-10-27 21:38:57
    Temat: Re: jak działają KK?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KJ Siła Słów <K...@n...com> writes:

    > Wg mnie jest nieco wiecej, ale ja nie o tym.
    > To co piszesz o nim ma taka sama wage jakbys poszedl do czlowieka i
    > powiedzial mu wprost ze jest oszustem.

    Nie napisalem ze jest oszustem. Nie wiem czy on w ogole istnieje, skad
    mialbym wiedziec? Rownie dobrze sam mogles go wymyslic, zeby "poprzec"
    swoja teorie. To sie nazywa ograniczone zaufanie i jest IMHO raczej
    zdrowym podejsciem do zycia.

    _Jesli_ jest tak jak napisales, ze "koszty" kart to u niego 2-3 kzl.
    miesiecznie, to albo ma z tego przynajmniej ze 100 kzl obrotu (tylko
    karcianego, nie pisze o calosci) i powinien sie raczej cieszyc (czemu
    wydajesz sie zaprzeczac), albo ma bardzo niekorzystna umowe i to wina tej
    umowy (ditto) a nie kart w ogole, albo to wynika z PITow i VATow. Nie ma
    takiej opcji ze ktos uczciwie placi podatki, traci (netto) na kartach
    ale musi ich uzywac.

    > W sieci jest latwo pisac co sie chce.

    Zwlaszcza anonimowo, rzeczywiscie.
    --