  • Data: 2005-08-01 08:54:13
    Temat: Re: jak najtaniej przelać pieniądze z KK na własne konto?
    Od: "tomek_xt" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak masz tel w Plusie zrobic nadplate przez e-bok karta kredytowa, a
    > nastepnie zwrot nadplaty na konto osobiste. Najprosciej i bez oplat. :)

    Zrobia zwrot kasy spowrotem na karte. Moje najtansze sposoby wiciagniecia
    gotowki z KK to:
    1) wizyta w casynie, gdzie kupuje zetony np za 500zl, pokrece sie troche po
    sali, czasami zagram raz na automacie, i wychodze zamieniajac zetony na
    gotowke :) trzeba sie tylko pilnowac zeby nie dac sie poniesc i nie przegrac
    tej kasy :)
    2) inny sposób to, np. tankowanie sluzbowego samochodu (ew. inne zakupy).
    Place KK, a zaliczke dostaje w firmie gotowką :)

    pozdrawiam
    tomek.