eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
  • Data: 2009-08-28 14:52:09
    Temat: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no dobra, założmy przez chwilę że nie jestem żadnym półgrosikowym świrem i
    > że nie mam żółtych papierów ale jestem najnormalniejszym w świecie
    > księgowym
    > przygotowującym się do zrobienia wypłaty pensji dla stu tysięcy
    > pracowników.

    Eksport danych z praogramu płacowego do pliku, następnie plik ten jest
    wczytywany do programu służącego do wykonywania przelewów. Ja pamiętam
    jeszcze program EsoBig. Kredyt Bank miał taki sam program, ale pod inną
    nazwą.
    Dużych ilości nie wysyła się przez www tak jak to robią klienci
    indywidualni, choć od tej zasady też istnieją wyjątki.

    Pozdrrr... Reksio.