    From: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak odebrać pieniądze?
    Date: Thu, 9 Oct 2008 01:33:41 +0000 (UTC)

    rfv14 wrote:

    > problem w tym, że ta osoba już wysłała te pieniądze na konto banku
    > :/. Po prostu nie wiem, co się teraz z nimi dzieje i jak mogę je
    > odebrać.

    Podejście teoretyczne, ale IMO:
    1) Weź papierek jaki dostałeś i idź do placówki jaka go przystemplowała
    2) Wyjaśnij że przelew został odrzucony i przygotuj sie na wyjaśnianie
    tego wielu osobom i jakis tam czas oczekiwania na odpowiedź
    3) Jeśli dane nadawcy na papierku nie zgadzaja się z Twoimi danymi to
    nic nie dostaniesz
    4) Coś Ci potrącą za Fatygę. Pewnie będą woleli przelać na konto.

    BTW. KC mówi że nie można odmówić spełnienia zobowiązania przez osobę
    trzecią. Tzn. że jeśli zapłacłeś za kogoś to odbiorca nie może odmówić
    przyjęcia kasy.

    --
    Pzdr.
    Mega