  • Data: 2008-10-09 08:05:23
    Temat: Re: jak odebrać pieniądze?
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rfv14" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gcj99c$1vd6$1@opal.icpnet.pl...
    > Witam,
    > W jaki sposób mogę odebrać pieniądze, które ktoś wpłacił na konto banku?
    > Mam taką sytuację:
    > Za pomocą polecenia przelewu, wpłaciłem pieniądze w banku PKO BP na
    > konto innej osoby. Ona jednak stwierdziła, że nie przyjmie tych
    > pieniędzy, i "odeśle je na nr konta z którego zostały wysłane". Jak
    > rozumiem to chodzi jej o numer banku, ponieważ ja wysłałem te
    > pieniądze nie przelewem, tylko przez polecenie wpłaty (czyli bez
    > podawania mojego konta). Gdzie powinienem się zgłosić, żeby odebrać
    > pieniądze?

    Do osoby, na której konto wpłaciłeś pieniądze, bo czy ona odesłała
    pieniądze na moje czy należące do banku konto, to to konto dalej nie jest
    twoim i z mojego lub z konta jakiegoś banku nie wypłacisz tych pieniędzy.
    One muszą trafić na twój rachunek, lub muszą być przekazane ci poprzez
    pocztowy przekaz gotówkowy.

    > Mam oczywiście potwierdzenie polecenia wpłaty.
    To nic nie zmienia.