    From: kranu <k...@l...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak otrzymać KK Polbank-Era
    Date: Thu, 09 Apr 2009 22:13:09 +0200

    RobertS pisze:

    > zadzwoń na tą ich infolinię kartową (od kk ERA) i tam wszystko
    > załatwisz, to po było się pchać do oddziału?
    >
    > też mam TYLKO Tak Taka i chcieli mi dać 10kzł bez papierów...

    Czytałem, że w banku można załatwić to szybciej i sprawniej, więc
    wybrałem tą metodę - faktycznie było szybko, tylko niestety odmownie.
    Lepiej załatwiać przez Erą? Szczerze to mi się nie wydaje, i tak raczej
    oni przekazują sprawę dalej do Polbanku.

    No i tak jak już zostało napisane: bez papierów można dostać max. 8tys.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu