  • Data: 2009-11-23 20:46:33
    Temat: Re: jak płacić debetówką mBanku w internecie - poradnik
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lis, 20:47, "yapann" <y...@o...pl> wrote:

    > Ja korzystam z eKarty (mBank) i nie widzę inaczej: środki nadpłacam na rzecz
    > kazdej transakcji i nie martwię się żadną możliwością nadużycia.

    Możliwość nadużycia niestety istnieje, nawet w przypadku eKarty. Może
    przyjść obciążenie bez wcześniejszej autoryzacji i nic nie poradzisz.
    eKarta rozładowana do zera przed tym nie uchroni. Dlatego też
    zrezygnowałem z eKarty na rzecz kredytówki w Citi. W razie fraudu
    reklamacja, a Citi podobno zazwyczaj rozpatruje je na korzyść klienta.