eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?
    From: z...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z
    Torunia?
    Date: Thu, 04 Mar 2010 12:25:37 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Juz niedlugo dyrektywa PSD (ktora juz dawno powinnismy wdrozyc)
    > przewiduje weryfikacje beneficjenta operacji (np. przelewu) jedynie po
    > unikalnym identyfikatorze (np. numerze konta).

    http://www.euractiv.pl/gospodarka/spis_linie/dyrekty
    wa-w-sprawie-usug-patniczych-psd-koniec-ery-gotowki

    Problemy z transpozycją

    Przyjęcie dyrektywy PSD nie oznacza, że nowe regulacje prawne zostaną od razu
    wdrożone. Tekst dyrektywy jest obecnie studiowany przez rządy państw
    członkowskich, które muszą dokonać jej transpozycji do prawa krajowego.
    Złożoność dyrektywy PSD, znacznie większa niż przeciętna dla unijnych aktów
    legislacyjnych, stawia pod znakiem zapytania ostateczny wynik procedury
    legislacyjnej w poszczególnych krajach.

    > Taki tez jest zapis w ustawie, ktora ta dyrektywe u nas wdrozy.

    można prosić o konkretną ustawę z nr artykułu? bo z tego co wyżej
    zacytowałem z PSD może wyjść coś zupełnie innego niż chcieli twórcy