eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?Re: jak przeciwdziaďż˝aďż˝ zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?
  • Data: 2010-03-04 12:46:11
    Temat: Re: jak przeciwdzia�a� zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    wiem, dlatego napisałem:

> [...]

    bo ciekawiło mnie, co nasi (p)osłowie zrobili z PSD, a z uwagi na czas
    coś już zrobić zapewne zrobili: i tutaj pozytywne zdziwienie: cytowane
    przez kolegę "słowniczek" i art. 140 wskazują, że posłowie o dziwo
    nic nie namieszali i że będzie w miarę dobrze. W każdym razie ja
    w słowach o "dostarczeniu przez jednego użytkownika" identyfikatora
    drugiego użytkownika widzę delikatną sugestię ustawodawcy: "pani
    Gabrielo Masłowska, odwal się pani od mBanku, bo mBank jest spoko!"

    I jeśli ustawę uchwalą w tym brzmieniu, to wyroku SN cytowanego
    przez panią doktor będzie można używac conajwyżej w toalecie...
    a system bankowy nie zostanie zdemolowany przez radio zTwarzą