    From: GK <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: jak przerobic srebro w zloto
    Date: Tue, 04 Aug 2009 11:27:59 +0200

    fatso pisze:

    > Frajer ja wystawil teraz w zlym miejscu, gdzie malo kto zaglada. Ja ja
    > wypatrzylem i sprzedac sprobuje teraz innym
    > frajerom- za ile?
    > Widzilem, ze bilet z owego slynnego meczu na Wembley wlasnie idzie za
    > ?450:00(dwa tys zl)
    > ot tam:
    > http://www.sportspages.com/football/football_ephemer
    a/tickets_passes/arsenal_v_newcastle_united_1932_(fa
    _cup_final)_16645?search

    > No wiec chyba za moja tacke z litego srebra sumka ?5,000:00 nie bedzie
    > zbyt wygorowana, no nie?
    > Gdyby mi to wyszlo ,a sa w tym kraju milionerzy co dadza za takie
    > memorabilia mala fortune, to bylaby to wlasnie alchemia jak z tytulu
    > tego prawdziwego opowiadanka. Bede was informowal jesli ten przekret mi
    > wyjdzie.
    >
    > fatso

    Witam,
    Napisz, napisz koniecznie. Fajna historia :-)
    Ja czasami coś na pchlim targu znajdę i udaje się sprzedać z zyskiem...
    Chociaż ostatnio coraz trudniej o ciekawe rzeczy. Ale prawda jest taka,
    że trzeba się na tym znać i wiedzieć co jaką ma wartość. Jak się
    człowiek nie zna - nie zarobi i fajne okazje przelatują mu koło nosa.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz