  • Data: 2009-08-12 15:37:09
    Temat: Re: jak przerobic srebro w zloto
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Yeetii wrote:

    > Kupi, nie kupi, ale koncowka opisu rewelacyjna.

    Dziekuje. Dorzucilem tam wlasnie pare slow o koszulce slynnego niegdys
    futbolisty Joe Mercer.
    Facet gral w finale FA w 1950, ta koszulke pokazali w moim ulubionym
    Antique Road Show.
    Expert wycenia ja na 5 tys funtow! No i ja sie wysmiewam: ile za stary
    lachman w porownaniu
    do moich sreberek? Ja jestem wariat, ja po prostu oddaje moje skarbo za
    darmo.