-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!news.atcom.net.pl!not-for-mail
From: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: jak rozumiec 'srednie miesieczne saldo' - lukas bank
Date: Fri, 23 Dec 2005 23:26:35 +0100
Organization: ATCOM ISP http://www.atcom.pl
Lines: 23
Message-ID: <dohtia$p33$1@kontener.atcom.net.pl>
References: <do9uib$7ue$1@kontener.atcom.net.pl> <doeau5$hsg$1@atlantis.news.tpi.pl>
<1...@n...home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: krauze.twinix.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: kontener.atcom.net.pl 1135376779 25699 80.241.130.122 (23 Dec 2005 22:26:19
GMT)
X-Complaints-To: n...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Dec 2005 22:26:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
X-Accept-Language: pl, en-us, en
In-Reply-To: <1...@n...home.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:373126
[ ukryj nagłówki ]eko napisał(a):
> średnie oni liczą od chwili otwarcia konta a nie jego aktywacji. więc
to fakt, ale jak otworzylem rachunek to nijak nie moglem sie do niego
dostac bo dwa tygodnie sie nie mogli uporac z aktywacja dostepu przez
internet (to ewidentnie ich wina) poza tym w umowie podano mi
niewlasciwy numer rachunku a korekta przyszla listownie tez mniej wiecej
po dwoch tygodniach - teoretycznie moglem wplacac wczesniej, ale kto ich
tam wie na czyj rachunek zostaloby to zaksiegowane. chcialem miec
pewnosc ze podany numer rachunku rzeczywiscie nalezy do mnie.
> komuterek wyliczył że nie miałeś 5000 licząc średnio od chwili otwarcia
> konta do ostatniego dnia miesiąca. średnie saldo miesięczne to oczywiście
> śrenia arytmetyczna ale tego już nie musze tłumaczyć. jeżeli nie zgadzasz
> sie z tym to walcz o swoje 9zł w niby to nie wielka kasa ale dla zasady
> buhahaha :))
nie bede walczyl o swoje 8 zlotych bo znaczki na korespondencje listem
poleconym zaraz przekrocza wartosc tej kwoty - ale to szczyt
bezczelnosci tak traktowac klientow. na dodatek bezczelny konsultant na
infolinii probowal mi wcisnac ze zle zrozumialem toip
pies ich jebal...
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...