  • Data: 2011-12-22 15:19:22
    Temat: Re: jak taki idota (idiotka) moze pracowac w banku?
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2011 16:13, xbartx pisze:

    > No ja to załatwiłem listownie i zero problemu. Też pewnie jak Ty,

    O, to powiedz prosze czy nie bylo problemow z naliczaniem oplat? W
    grudniu jeszcze tam nie mialem wplywu, ale musze jakis zrobic. W
    styczniu sie zastanawiam czy zrobic... W koncu 31 dni wypowiedzenie, to
    troche potrwa. Tobie zastrzegli karte od razu jak to wypowiedzenie do
    nich doszlo czy do konca byla aktywna? Regulaminowo zakmneli dostep do
    bankowosci elektronicznej?