  • Data: 2007-08-11 12:46:45
    Temat: Re: jak to naprawde jest z tą autoryzacją karty?
    Od: "MAriusz H." <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chipa nie da sie odczytac z zewnatrz, przynajmniej w prosty sposob.
    > Mozna z nim tylko porozmawiac.

    poczytałem trochę w internecie i widze że się myliłem odnosnie kart
    chipowych...

    Czyli warto popszukać karty z chipem...

    >A jesli jest, i zlodziej pozna PIN?

    hmmm... ale byłby to dobry początek na zabezpieczenie tranzakcji
    przeprowadzanych przez internet. W tej chili wystarczy znać nr karty i jej
    ważnoćś by dokonać kradzież elektroniczną ...

    > W szczegolnosci, autoryzacja prawie w ogole nie chroni posiadacza
    > karty, chroni glownie sprzedawce.

    ... otóż to, kiedy pomyślą o bezpieczeństie posiadacza karty.?