    From: Herakles <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak wplacic gotówke do mbank lub inteligo
    Date: Tue, 15 May 2007 16:04:13 +0200

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

    > Możesz rozwinąć?

    To proste, szukam ludzi do zbiorowej skargi do KNB. Jesteś oszukany, masz
    numer reklamacji, udostępnisz swoje dane KNB celem rozpatrzenia skargi, to
    pisz! (nie chcę, żebyś mnie je podawał, tylko KNB) więcej na: nbp.pl
    Wszystko można załatwić elektronicznie więc nie trzeba ruszać dupy.

    Szukam takich osób, każdy se złoży skargę, a potem wszyscy skręcimy
    wspólnego maila i będzie zbiorowa skarga, a to już dla banku poważny
    problem, bo nie wywinie się że my oszukujemy, tylko będzie jasne kto tu
    oszukuje.

    Pozdrawiam, M.Sz.