  • Data: 2004-09-01 20:04:08
    Temat: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarek23 napisał:

> [...]

    ROTFL. Dobre, dobre.

    > Naprawdę dobry komentarz :))), ale Ci do których jest skierowany i tak nie
    > zrozumieją... szkoda.

    No wlasnie. Ci ludzie chyba za bardzo wzieli sobie do serca teksty
    bogaczy, ktorzy mowia, ze sa bogaci, bo kazda zlotowke ogladaja dwa razy
    zanim ja wydadza. To zastanawiajace do czego ludzie sa w stanie sie
    posunac dla kilku groszy. I to wcale nie ci, ktorzy nie maja za co
    chleba kupic. I jeszcze do tego chwala sie jacy to sa cwani. Heh, szkoda
    gadac.

    Bartol