  • Data: 2004-09-02 06:26:34
    Temat: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: dx <d...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To moja musi być jakaś "inna" - 3% min.7PLN.
    > Plus oczywiście odsetki od operacji gotówkowej - u mnie nie pamiętam,
    bo nie
    > korzystam, ale pewnie około 30% w sklai roku.

    Tak sie tylko przygladam tej dyskusji i skromnie stwierdzam, ze wyplata
    gotowki KK w swietle ostatnich zmian, promocji na tym rynku wcale nie
    jest juz "samobojczym czynem desperata". KK Nowa Raiffeisen - wyplata z
    wlasnych bankomatow bez prowizji, leci oczywiscie od razu oprocentowanie
    ale...akurat tu nizsze niz oprocentowanie linii kredywtowej / debetu w
    wielu innych bankach, jak rowniez w samym Raiff. ( 19%), o dziwo - dla
    niewielkich kwot ( do kilkuste zlotych) za taka operacje mozna zaplacic
    mniej niz za wyplate gotowki karta debetowa w obcym bankomacie.
    pzdr.,
    darek