  • Data: 2004-06-13 11:51:08
    Temat: Re: jak z bankowoscia na sycylii?
    Od: "yayco" <i...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    >moze ktos byl i podzieli sie wrazeniami? jade na tydzien i nie wiem, czy
    >duzo brac EUR, czy lepiej bazowac na kartach (visa electron i classic)?...

    zasadniczo jak w calych włoszech: niskie limity wypłat w bankomatach i
    karabinierzy przy bankach.
    Jeśli idzie o bankomaty, to namierzywszy gdzie się takowy znajduje, nigdy nie
    miałem kłopotów, a karabinierzy dodawali mi otuchy. Z płaceniem kartą gorzej,
    zwlaszcza w knajpach. Zresztą może to mania prześladowcza, w każdym razie
    wolałem płacić wypłaconą w bankomacie gotówką.
    A tak w ogole to strasznie gorąco ;-)))
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl