    From: "yayco" <i...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak z bankowoscia na sycylii?
    Date: Sun, 13 Jun 2004 14:32:14 +0200

    >a gdzie byles konkretnie? ja jade do taorminy, ciekawa jestem, czy tam jest
    >duzo bankomatow?...
    W taorminie nie bylem, ale na stronie
    http://www.cruisecritic.com/ports/newport.cfm?ID=82
    napisało, że jest tam dużo bankomatów i to jest prawda zapewne, bo jakoś
    nigdzie nie odczuwałem ich braku (poza okrzyczaną Toskanią, ale to zupełnie
    inna historia)
    >naprawde knajpy nie respektuja kart?:) a jak u sycylijczykow z j.angielskim?
    Knajpy respektują karty, ale jakoś nie chciałem się nimi posługiwać,
    zwłaszcza jak wpadałem tylko na marynowane bakłażany i ośmiornicę. Ale tak
    jak pisałem, to raczej moje idiosynkrazje, nikogo z moich znajomych nigdy tam
    nie nacieli na kartę, chociaż w Gela, koledze mojemu zepsuli
    kartę "żelazkiem", pewnie niechcący.

    >bede miec klime w hotelu i samochodzie. a 50% czasu bede siedziec po szyje w
    >wodzie:) ale i tak sie boje tych upalow:)

    Siedzenie w wodzie najpewniejsze, bo klimatyzacja nawet w 4 gwiazdkowych
    hotelach lubi słabować (np schładza do 28 stopni). Z samochodem też radzę
    uważać, zwłaszcza na wycieczkach w głąb Sycylii. Bywają tam bardzo wąskie
    uliczki, widziałem w Cattagirone jak jeden mercedes stracił lusterko bo się
    nie zmieścil (sic!) .
    Ale tak w ogole to jest przepięknie raczej, a tydzień to jak raz żeby z
    gorąca nie zwariować. Miłych wakacji!

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl