eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijaka jest różnica między kredytem odnawialnym a gotówkowym mBanku? › Re: jaka jest różnica między kredytem odnawialnym a gotówkowym mBanku?
  • Data: 2007-05-28 12:03:34
    Temat: Re: jaka jest różnica między kredytem odnawialnym a gotówkowym mBanku?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za info! Rozumiem, że w związku z tym co napisałeś kredyt
    > odnawialny to jest tak naprawdę dostępne saldo coś jakby "debetowe",
    > czyli korzystasz z kredytu dopiero jak nie masz nic na koncie?
    >
    > Pzdr
    > Thiefunny

    tak to wyrazenie zgody przez bank na saldo debetowe, moze z tego korzystac
    lub nie przez caly okres trwania umowy kredytowej, prowizja to zwykle ok.
    1%

    nominalne oprocentowanie jest wyzsze niz kredytu gotowkowego, ale zaplacone
    odsetki zaleza od wykorzystania tego kredytu,
    natomiast przy kredytach gotowkowych oprocentowanie nominalne jest dosc
    niskie, ale prowizja bywa zabojcza

    p.s.
    do mnie tez dzwonili z Citi w sprawie kredytu gotowkowego, ale nie dalem
    kobicie skonczyc, bo nie bylem zainteresowany, oczywiscie wczesniej
    przeslali informacje listownie o wysokosci kredytu