  • Data: 2007-05-09 17:20:09
    Temat: Re: jaka karta kredytowa
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zapominaj, że siedzą tu ludzie (w większości) tacy jak Ty, którzy co
    > najwyżej dzielą się swoimi doświadczeniami z bankami. I jeśli nikt nie
    > przechodził wyrabiania karty Citi czy Mille w kwietniu br. to nie będzie
    > specjalnie dla Ciebie tego robił.

    Ja wyrabiałem w kwietniu Citi. Karta w sumie niezła z uwagi na program BP
    PartnerClub. NIemniej samo wyrobienie tragedia - najpierw składałem wniosek
    via net (warunek, by dostać kartę w pierwszym roku za darmo). Potem
    potwierdzałem telefonicznie to, co na wniosku i umówiłem się z domokrążcą.
    Gdy już ta sztuka się udała, ten ponownie spisuje wniosek nie mając żadnych
    danych z pierwszego. W tym momencie ten pierwszy wniosek w ogóle idzie na
    śmietnik. Potem karta przychodzi i tyle. Serwis transakcyjny beznadziejny -
    podawany nr karty jako login, interface graficzny jak z Atari, a do tego nie
    bardzo wiem jak zrezygnować z obsługi karty via phone. Jako hasło podaje się
    pierwotnie PIN do bankomatu :-) Ciekawa rzecz... No ale jeśli to jakoś
    strawisz to w sumie karta ciekawa i dająca dużo możliwości...
    W moim przekonaniu warto zastanowić się także nad Allekartą kredytową z BZ
    WBK, tudzież Mastercardem PremiumClub z BPH, bo generalnie MC ciekawiej
    wychodzi przy transakcjach zagranicznych.