  • Data: 2004-06-13 12:13:31
    Temat: Re: jaki antywir i firewall??
    Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Sam se idz. :-P
    >
    > Juz bylem. Czas na Ciebie ;-)

    Nie pojde bo mi szkoda czasu ..... wole isc do lasu - dla zdrowia.
    Przypomnial mi sie moj zwariowany znajomy ktory szedl , a jakze do kazdych
    wyborow ale na kazdej karcie do glosowania pisal "Czekajcie Ch*je ja was
    jeszcze porachuje" - :-).- choc jedynym pozytkiem z tego bylo rozweselenie
    ludzi, ktorzy liczyli te glosy ;-) - to taka forma mi sie bardzo podoba.

    pozdr.
    Krzysiek