  • 1. Data: 2004-06-12 20:57:49
    Temat: jaki antywir i firewall??
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Czesc Wszystkim!

    Duzo sie mowi ostatnio o wirusie kradnacym numery kart i hasla zapisane na
    dysku kompa. Piszecie ze wystarczy dobry antywir i firewall. Ja mam Mksa-czy
    to dobry wybor, a jesli nie to co w zamian?

    Nie mam natomiast zadnego firewalla i chcialbym sie was spytac co polecacie?
    Ja bym chcial najlepiej po polsku i za damo;-) no i zeby byla dostepna
    instrukcja jak uzywac...

    To tyle. Prosze o info i ewentualnie miejsca skad ssac...

    Pozdrawiam

    lelek

    PS. Swiatli Polacy, przypominam, ze jutro Wybory-obywatelski obowiazek czas
    spelnic!!!

  • 2. Data: 2004-06-12 23:27:18
    Temat: Re: jaki antywir i firewall??
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    lelek napisał(a):

> [...]
    > dysku kompa. Piszecie ze wystarczy dobry antywir i firewall. Ja mam Mksa-czy
    > to dobry wybor, a jesli nie to co w zamian?

    To nie jest dobry wybór. Dobrym wyborem jest na przykład NOD32
    http://www.nod32.pl

    Polecam także lekturę http://www.virusbtn.com/ . Tutaj znajdziesz testy,
    opinie i porady

    Sygate Personal Firewall http://www.sygate.com , Kerio Personal Firewall
    http://www.kerio.tk (opis konfiguracji i wersja polska) oraz ewentualnie
    jako trzeci Outpost 1.0 http://www.outpost.com

    > Ja bym chcial najlepiej po polsku i za damo;-) no i zeby byla dostepna
    > instrukcja jak uzywac...

    Jeśli Twoja wiedza jest na poziomie zerowym to odradzam korzystanie z
    firewalla bo możesz sobie napytać biedy i zablokować dostęp do sieci.

    Proponuję najpierw zacząć lekturę:

    http://www.advnetcom.net/fts.htm
    http://www.homenethelp.com/web/howto/firewall-test.a
    sp
    http://www.auditmypc.com/
    http://www.hackerwatch.org/probe/
    http://www.firewallguide.com/
    http://www.pcflank.com/scanner1s.htm

    > PS. Swiatli Polacy, przypominam, ze jutro Wybory-obywatelski obowiazek czas
    > spelnic!!!

    Chyba sobie żartujesz......

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-06-13 00:15:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    lelek napisał:
    > Duzo sie mowi ostatnio o wirusie kradnacym numery kart i hasla
    > zapisane na dysku kompa. Piszecie ze wystarczy dobry antywir i
    > firewall. Ja mam Mksa-czy to dobry wybor, a jesli nie to co w zamian?

    Archiwum grupy _pl.comp.security_ się kłania -
    http://www.google.pl/groups?ie=UTF-8&as_ugroup=pl.co
    mp.security&lr=&hl=pl
    Wpisz frazę "jaki antywirus" a coś tam znajdziesz.

    A jakbyś nie znalazł upragnionej odpowiedzi na swoje pytanie to najpierw
    zadaj je na tamtej grupie.

    K.

  • 4. Data: 2004-06-13 05:37:42
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    lelek <l...@g...pl> zapodał(a):
> [...]
    > dysku kompa. Piszecie ze wystarczy dobry antywir i firewall. Ja mam Mksa-czy
    > to dobry wybor, a jesli nie to co w zamian?

    a w jakim banku masz konto? ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-06-13 06:15:59
    Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl>

    > PS. Swiatli Polacy, przypominam, ze jutro Wybory-obywatelski
    > obowiazek czas spelnic!!!

    Sam se idz. :-P

  • 6. Data: 2004-06-13 10:29:22
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    > Sam se idz. :-P

    Juz bylem. Czas na Ciebie ;-)

  • 7. Data: 2004-06-13 10:32:02
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    lelek pisze:
    >To tyle. Prosze o info i ewentualnie miejsca skad ssac...

    Darmowy do użytku domowego jest np. AVG. Do ściągnięcia z
    http://www.grisoft.com/

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 8. Data: 2004-06-13 11:45:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sat, 12 Jun 2004 22:57:49 +0200, "lelek" <l...@g...pl> wrote:

> [...]
    >dysku kompa. Piszecie ze wystarczy dobry antywir i firewall. Ja mam Mksa-czy
    >to dobry wybor, a jesli nie to co w zamian?

    Linuks.

> [...]

    Linuks.

    >Ja bym chcial najlepiej po polsku i za damo;-) no i zeby byla dostepna

    Linuks.

    www.google.com.
    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2004-06-13 12:13:31
    Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl>

    > Juz bylem. Czas na Ciebie ;-)

    Nie pojde bo mi szkoda czasu ..... wole isc do lasu - dla zdrowia.
    Przypomnial mi sie moj zwariowany znajomy ktory szedl , a jakze do kazdych
    wyborow ale na kazdej karcie do glosowania pisal "Czekajcie Ch*je ja was
    jeszcze porachuje" - :-).- choc jedynym pozytkiem z tego bylo rozweselenie
    ludzi, ktorzy liczyli te glosy ;-) - to taka forma mi sie bardzo podoba.

    pozdr.
    Krzysiek

  • 10. Data: 2004-06-13 12:15:51
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>