    From: "Thomas" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki bank nie wnika w zdolnosc kredytowa ?
    Date: Tue, 26 Aug 2008 21:11:42 +0200

    Użytkownik "marian w" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:g91ibq$7s0$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > ale oswiadczajac w banku - musialbym sklamac, od poczatku roku jade na
    > minimalnej stracie (ok 1000 zl/mc) wiec jak mialbym oswiadczyc ze mam
    > dochod

    No wlasnie na tym o polega polega. To sa kredyty glownie dla os.
    prowadzacych dz. gosp., ktora moze charakteryzowac sie sezonowoscia
    ponoszonych nakladow. Np. do lipca liczac sredni dochod moglo Ci wychodzic
    miesiecznie 5000 netto, ale teraz poniosles wysokie koszty i nedza -
    wychodzi 1500 na bide i co? Ale to nie znaczy, ze nie zarabiasz :) Zatem
    jesli jestes w stanie placic danej wysokosci rate - oswiadczasz, ze te
    dochdy masz tyle i tyle i juz. Banki juz tam sa bezpieczne, produkt jest
    tak skalkulowany, ze na pewno nie straca - jest zabezp hipoteka, no i z
    regulu max LTV to ok 60%, a wkazdym razie na pewno nie 100 :)
    Oprocentowanie tez jest odp. wyzsze.

    Thomas