  • Data: 2009-05-31 14:03:58
    Temat: Re: jaki darmowy rachunek walutowy
    Od: Gniewko <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-05-31 09:20, *mx* napisał(a) co następuje:

    > Kredyt Bank? Wyniosłem stamdąd wszystko do ostatniego eurocenta. Alior jest
    > sto lat do przodu. Konto ror, oszczędnościowe i lokaty w necie. KB tylko
    > oddział.

    Autor wątku nie pytał o dostęp do rachunków walutowych przez net. Zresztą o
    ile mi wiadomo jeśli masz w KB Ekstrakonto i masz uruchomione KB24 to w
    necie masz też swoje rachunki walutowe.
    Wymieniłem ten bank bo jestem jego klientem i wiem że rachunki avista jak i
    Konto Oszczędnościowe spełniają wszystkie kryteria o które chodziło autorowi
    wątku tzn.: rachunek w GBP, EUR i USD (avista również w CHF) prowadzony
    gratis, bezpłatne wpłaty i wypłaty, do konta w EUR wydają debetową Visę EURO
    za 1 euro miesięcznie (dla zainteresowanych).

    --
    *Gniewomir*
    Zbiegać za jednym klejnotem pustynie\ Iść w toń za perłą o cudu urodzie