  • Data: 2009-06-01 08:55:50
    Temat: Re: jaki darmowy rachunek walutowy
    Od: "Zespół Banku Zachodniego WBK S.A." <Z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    >
    > Jaki polecilibyscie rachunek walutowy, który bedzie tani a najlepiej
    > darmowy.
    > Interesuje mnie glównie GBP chociaz USD i EUR równiez.
    > Glównie ma sluzyc do przechowywania poniedzy w obcej walucie, nie wykonuje
    > zadnych platnosci karta w obcej walucie, przelewów, itp.
    >
    > Aktualnie do Eurokonta w Pekao SA (stara oferta) mam zalozone darmowe
    > rachunki walutowe, jednak w nowej ofercie Pekao SA, miesieczne prowadzenie
    > rachunku obarczone jest kosztami 1,10 USD, 0,99 EUR, 0,69 GBP odpowiednio
    > dla kazdej waluty.
> [...]
    Bank Zachodni WBK posiada konta walutowe w Euro, GBP i USD. Za prowadzenie
    rachunku nie jest pobierana żadna opłata. Wpłaty gotówkowe (oprócz bilonu)
    dokonywane w oddziałach BZ WBK również nie podlegają opłatom. (stan na 1.06.2009)

    Więcej informacji można znaleźć na: https://zagranica.bzwbk.pl/53028

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://www.bzwbk.pl/72769

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.