  • Data: 2007-08-12 00:04:22
    Temat: Re: jaki fundusz polecacie? [na 2 lata]
    Od: "stefan" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:m3wsw17k2t.fsf@maximus.localdomain, Krzysztof Halasa
    napisał:

    > Wszystkie rzady, lacznie z tym, ograniczaly "interesowanie sie
    > gospodarka" do poszukiwania w niej pieniedzy. Ale to nie jest jedyne
    > co rzad moze robic.

    Ale wszystkie poprzednie rządy wyłącznie do tego się ograniczały i dlatego
    pierwzy rząd, który tego nie robi, jest dla mnie dobrym rzadem.

    > Nie ma zadnych. Myslisz moze ze kobiety zaczely rodzic dzieci nagle
    > po wyborach? Bez zartow, to sa zjawiska raczej wolnozmienne.

    Sam, na własne oczy widziałem na Interii artykuł tłumaczący gwałtowny wzrost
    ilości narodzin wiosną 2006 roku, wejściem w okres rozrodczy młodych kobiet
    z "echa" powojennego wyżu demograficznego.

    > M.in. oni. Wszyscy po kolei generalnie tak samo do tych rzeczy
    > podchodzili, niektorzy tylko bardziej trabili ze cos robia z sensem.

    Przypomnij sobie, że Kaczyńscy od chyba 1992 roku (poza rocznym okresem
    sprawowania urzędu Ministra Sprawiedliwości, przez L. Kaczyńskuego) nie
    mieli żadnego wpływu na rządy w Polsce, byli szkalowani i całkowicie
    odsunięci od władzy. Natomiast przez ten czas przy władzy byli właśnie ci,
    którzy teraz Kaczyńskich w czambuł krytykują i oskarżają ich o wszystko złe,
    co w tym czasie zaszło.