  • Data: 2004-11-01 15:28:45
    Temat: Re: jaki kredyt i gdzie ?????
    Od: "Baton" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cm5kk4$7s2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > nasz kolega Baton nabazgrał:

    > a cos blizej o ofercie tego banku, dlacvzego właśnie ten?

    Wejdz na strone banku, masz wszystko wyjasnione. Ja wybralem ten bank
    poniewaz mialem tam ror, proponowali dobre warunki (niska prowizja, do 100%
    ceny nier., minimum formalnosci etc.). Poki co jestem bardzo zadowolony. Z
    minusow moge wymienic oprocentowanie opoarte na wibor 6M, ale w ostatnim
    czasie okazalo sie to plusem :-)

    Pozdrawiam

    Baton