  • Data: 2005-01-01 13:26:26
    Temat: Re: jaki program dla "Zlotowki"(pkt przyjmowania przelewow)
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1) czy wszystkie korzystają z tego samego standardu kodowania informacji
    > (tzn. czy są ze sobą "kompatybilne")?
    Nie.
    Same "paski" są w kilku standardach.
    Dodatkowo informacja w nich zawarta była ustalana przez wystawcę rachunku.

    > 2) czy ten sposób kodowania nie jest przypadkiem zastrzeżony? (tzn. czy
    > program firm trzecich może sobie z tego skorzystać)
    Nie. Nie ma instytucji która by tego pilnowała.

    > 3) czy w kodzie kreskowym są rzeczywiście zakodowane wszelkie informacje
    > dot. przelewu?
    Nie we wszystkich. Ale w sporej części tak.

    >Jak ja bym tworzył taką "Unikasę" to bym to zrobił tak,
    > że kod kreskowy zawiera tylko kwotę i "wskaźnik" na dane znajdujące się
    > w mojej bazie. I tylko w mojej bazie danych byłyby dokładne dane dot.
    > przelewu (dostarczone przez firmę, która "wydrukowała" kod kreskowy).
    Przechowywanie kilkudziesięciu milionów rekordów w bazie byłoby ciężkie
    i nieopłacalne.
    Nie tędy droga.

    Tomasz
    <NOTO>