  • Data: 2016-05-15 11:37:38
    Temat: Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 May 2016 10:44:55 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):
    > - z Polskiej giełdy przez ostatni rok wyparowało z 200 mld zł - właśnie
    > przez tą nieprzewidywalną politykę gospodarczą - a były tam też
    > pieniądze zwykłych ludzi, ulokowane w OFE, fundusze inwestycyjne itp.

    W jakim sensie "wyparowalo" - tyle zagraniczni inwestorzy wycofali,
    czy o tyle notowane akcje spadly ?
    Bo o innych papierach to boje sie napisac ... obligacje wyparowaly ?

    > A na koniec - nie wiem jaką ty prasę czytujesz. Ale również w tej "złej,
    > opanowanej przez wrogich Niemców" prasie przeczytałem co najmniej kilka
    > artykułów o różnych scenariuszach, w sensie:
    > - rating zostanie obniżony
    > - rating zostanie ten sam, z perspektywą negatyną
    > - Moodys nie ogłosi decyzji i przełoży termin an lipiec
    > itd.

    Ale koledze chyba chodzilo o biezace komunikaty, nie o gdybanie.

    Moze google zawiodlo, moze ma inne - ja dzis widze pelno informacji na
    pierwszej stronie.

    J.